Världens bästa syskonbarn har jag:)

Ja, kom nyss hem typ från mamma, fick mig lite mat att laga därifrån, tack snälla mamma :)
Och i bilen hit.. så säger Leija, hon ställde massa frågor men bland annat så sa hon.
"Stina, är du fin?"
Så sa jag .. njaaea, lite kanske.
"Du är mycket fin" Sa hon då. ÅÅÅH söta UNGE!!
Jacob&Leija är så himla mysiga, mysigare finns faktiskt inte.
Så idag skulle vi ta en kaka, o jag bara tog kakan utan att fråga.
Leija är ju såklart väluppfostrad och ska faktiskt fråga innan man tar en kaka..
Men när jag inte frågade så tänkte inte hon heller fråga.

Då blir man ju verkligen chockad över vilken påverkan man kan ha på dem små och hur viktigt  de är
att jag, även om vi inte träffas så överdrivet ofta(vilket är synd), faktiskt måste, måste vara en bra förbild
åt dem. Jag vill ju att de ska bli allt annat än vad jag har blivit :)

Nä, jag ska lära dem allt BRA jag kan. Det är mer än vad ni tror ;)
Underbara ungar :)

Nä, nu ska jag sminka mig och försöka koka ris.. får se hur det går!

Sen ska jag göra stan osäker ikväll och röja riktigt jävla ordentligt..

Sen står de på biljetten till stads att vi har köglid. KÖGLID när de funnits 300 biljetter..?
Aja ;) vi får se hur de blir med köglidet HAHA..

Ha en kul kväll för de ska iallafall jag ha:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Dom ÄR bäst mina barn!!!! :D

2010-01-22 @ 21:18:49
URL: http://emmacandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0