Mouhaha!

Känner att designen känns riktigt fjortis.. men jag är väl det..? heeh.. :/
Sitter iallafall hemma hos Jennie nu och för första gången så får man något annat att tänka på.
En lugn helg den här helgen. Vill ni bli chockerad? Min första nyktra helg.. sen september/oktober
Helt otroligt hur jag har orkat. Första nyktra helgen sen september..? sick.

Försöker att iallafall peppa för nästa helg, 150 dagars på stads, + att förfesten blir hos vicky som fyller 18!
Då blir det röj x 1000 iallafall. Fast jag tänkte försöka att satsa på att inte bli fullast då, som jag alltid annars brukar lyckas med.. haha.

Och jag är så jävla kär.
Vet inte om jag är olyckligt eller lyckligt kär men det visar sig med tiden antar jag..

Längtar sjukt mycket till den 27 februari också. Maskinen till stadshuset!
Jag kommer lätt, LÄTT vara där!

P
det gick för fort, vi vände blad
från ett sånt förhållande tar det tid att tända av
Men du är den enda person som
lyckats ta upp hela min tankekraft 24/7
Oh shit vad jag älskar dig
trotts att jag knappt visste vad dom orden betydde
Och det vet jag typ inte ens idag..
men, jag älskar dig så vi kanske kanske kanske syns igen!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0