Long time no see.

Eller ja, 3 dagar iallafall.
Idag fick jag se hur min tatueringen kommer att se ut, han hade ritat upp en fin bild på texten & Vingarna, kommer bli awesome!

Nu har jag precis kommit ut från duschen, har haft att göra hela dagen..
skola till 12 ungefär, då åkte jag och Angelica ut till birsta och handlade lite. Eller, jag handlade inte alls särskilt mycket. Ett par örhängen och lite schampoo+balsam.

Vid 3 tog jag bussen till jobbet, jobbade fram till 8 och efter det gick jag och solade..
Stoppade i pengar som vanligt, hade tänkt mig att sola 20 minuter..
somnade som vanligt när jag solade... vaknade. Känner hur de bränner i heeela kroppen, och kollar tiden..
36:14. TRETTIOSEX MINUTER?
Någon måste ju ha stoppat in pengar medans jag låg där eller något? Ja insmörd och allting är jag nu iallafall och tog en kalldusch för att lindra brännan.. aj :(

Har inte lika ont i axlarna längre heller.. snälla Robert på jobbet gav mig massage idag o eftersom jag aldrig får de så hjälpte väl de lilla :)

Nu ska jag iallafall städa upp lite här vid sängen sen ska jag bädda nytt och sen ska jag S O V A. Vägrar ligga vaken länge inatt igen.. men ögonlocken bränner så mycket så väl inte bli några problem att somna..
Har varit på äckligt bra humör idag också. Tog bort plåster idag också *huuh*
Ser så äckligt ut ..Tror inte de läkt riktigt som de ska heller för de är alldeles rött omkring o glipar.. så jag satte på ett nytt plåster igen!

Näe, ska faktiskt plugga liiiite innan jag ska sova. doktig hezt



Kommentarer
Postat av: Emma

Men Stina... när du kommer upp i samma kategori som mig.. alltsá storbloggare... dá kommer du med f´´a hem saker gratis ;)

2010-01-27 @ 23:41:35
URL: http://emmacandell.blogg.se/
Postat av: Emma

Annars kan jag sy strumpor át dig som du kan fá, sen kan du säga att du fátt dem av en läsare. Har hört att det funkar det med :P

2010-01-27 @ 23:42:43
URL: http://emmacandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0