for those i love i will sacrifice

Ska följa med Saras Pierre till en tatuerare imorgon, jag vill ju tatuera in " for those i love i will sacrifice" i nacken, så ska väl prata lite med han om de imorgon då!

Har varit vaken sen klockan 5 ungefär, då gav jag upp hoppet om att kunna somna inatt!
Känner mig dock jävligt utvilad, men men.
Ligger nu och lyssnar på Pato Pooh, min kärlek de HAHA.. Pierre hade han på msn så kanske ska säga till han att lägga in en stöt åt mig..?

Nä, jag har min kärlek jag men den fungerar ju inte riktigt som den ska! Ska dock ringa den någon dag framöver och se om man får något vettigt sagt.. eller får höra något vettigt som gör att man kanske kan tänka lite klarare?

Nä, ska titta runt lite sen ska jag ta på mig jacka o skor o pallra mig iväg till skolan.. känner mig sådär överdrivet opeppad för det men..

Kilar, hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0