Hm.

Ja i förra inlägget glömda jag stänga ner fönstret så robban var in och skrev några rader haha..

Iallafall så har de varit en del tumult senaste dagarna, fullt förståerligt mina vänner för jag förstår er, och hade reagerat precis som er, jag tar det som att ni bryr er om både han, och mig på ett bra sätt. Och sånna vänner värderar jag som högst, man ska inte få positiv kritik om allt, konstruktiv är bra den med.

Just nu behöver jag er som mest och de hoppas jag ni förstår, gårdagen var jobbig på många sätt. Jag vet att med något dåligt kommer alltid något bra men just nu - ja det är en jobbig sits jag är i. Helt klart.

En av mina bästa vänner är liksom vänd mot mig, och ja.. just nu är tankarna lite för förvirrande för att skrivas ned då man inte kan klandra någon.. så jag lämnar den tanken redan här.

Sen är jag lite.. jag tror många av mina vänner förstår vad jag pratar om. Smutskastningen mellan oss är förjävlig ibland, bråkar jag med en.. då blandas lätt andra in. Jag brukar försöka hålla mig utanför, men jag vet, det är svårt.. Men jag menar, att skriva ut, håna genom blogg, facebook, bilddagboken.. jag förstår inte. jag råkar vara, eller jag tar åtminstone åt mig av mycket där. Och jag vet ju att det är riktat mot just mig.

Men som sagt, jag har mina vänner och jag förstår, dom står kanske inte med ryggen mot men som anna sa- sidan. Jag kommer bevisa för er, och alla andra att jag kan. Och jag kommer att lyckas.
Jag måste tro på mig själv och jag önskar ni alla andra också kunde göra det.

Det är synd men jag har lärt mig, tråkigt att jag lärde mig det nu, men jag vet konsekvenserna av mina handlingar. Det vet jag helt klart nu.. Livet lär en mycket saker, både bra och dåliga.

Men nu känns det som att jag har fått ur mig en hel del. Nu ska jag städa klart i garderoben.. sen ska jag städa "övervåningen" och bädda nytt. Sen ska väl robert komma tillbaka hit tror jag. Sen imorgon ska jag nog till Marcus jacob och leija och hälsa på =)

Over n' out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0