HELVETES JÄVLA KUK HORAS JÄVLA IDIOT FITTA =)

japp. Rubriken talar sitt tydliga språk. Jag har haft en fittig dag till humöret! Yeeha!
Nä men har haft en skön dag med Pernilla, pluggade en heldag i skolan.. tummen upp till oss!
Sen åkte vi hem till Pernilla och softade, tog sedan en sväng runt stan. Och Robert hämtade mig vid .. halv 12
kanske? Då åkte vi hem och myste..
ehm

aa så nu ska jag väl filura lite på vad jag ska göra förnått.. klippning imorn kvart i 9 iallafall. Sen en liten sväng på stada.. måste köpa nya strumpbyxor iallafall. Sen ska jag ju tatuera mig kl. 18 =)

Men men. orkar fan inte skriva för jag slänger datajäveln i golvet snart för jag är så irriterad =)

Kommentarer
Postat av: p.

varför arg? :o

2010-03-25 @ 12:48:38
URL: http://sinkadusen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0