hej :d

oj nu var de längesen jag skrev igen.. men de har väl inte hänt sådär överdrivet mycket heller.. har varit med robban typ hela veckan =)

Eller ja förre helgen blev de ju röjj som fan, på fredan blev de lite "jobbfest" kan man väl säga, blev förferre hos christoffer, sen blev de allstar, sen donken.. kom hem till christoffer vid 4 kanske så efterfestade vi till 7 tiden kanske.. sen gick jag hem. Började jobba 11. Hallelujjaaah.
Lördagen firade vi anja och julia i lucksta, förfest hos pappa, chill som faan :d
alla blev sådär kraftigt överförfriskade, dock lyckades jag hålla mig på en lagom nivå.. tydligen är jag ganska snabb på groggarna..?

Aja nu är jag jävligt hungrig så nu ska vi väl fara iväg och äta ngt, sen ..

ska jag väl prata med en vän om saker och ting...

sällan de blir fel, elelr jag gör fel......?

å BTW; Robban är den grymmaste personen som finns!! så stark!
men de visste vi ju alla redan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0