..

en gång i tiden var ett tag sen nu.
ett gäng där man inte kunde dra sig ur
jag var 15 men kände mig som 27
och jag skäms för jag minns att jag var som du

vi kommer nästan ingen vart, som bollen i en pingismatch

jag är framgångsrik
nu kör jag bilen själv för att slippa chauffören som kör med handbroms i
blygsamt
skrytsamt

jag har haft en massa problem, hur förklarar jag skiten för folk som aldrig lidit eller fått stryk som liten
för varje år som går så ökar åldern, eskalerar vålden
jag var 17, bodde själv och hade tappat kontrollen
hamnar i fajt, och ville visa mig som tuffast i gruppen
man vill vara ruffast i hönsen genom att fucka nån snubbe
om man slår ut sin vrede
och man slutar inte förrän det är försent
och går och lägger sig, jag måste sluta hävda mig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0