..

toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta
bara rakt ut
hmm
det är min dåliga vana
för det blir så ibland jag vet,
det tar tid och jag tror jag vet
vad vi gjorde för fel
passionerat men okontrollerat
Ha, idioter.
O jag vill bara känna hur de känns,
minnas tillbaka, minnas konsekvent
våra stunder vi hade, tankar ideér din lukt i din nacke
pussar och skrattar
sista gången vi delade en spliff på balkongen
satt uppe på natten
o jag minns när jag mådde kasst, du sa jag kan dra vårt lass
de kommer funka måste funka, någonstans där så finns vår plats
den enda person som tagit upp min tankekraft 24/7
baby
o jag trodde jag borde va trygg, vi gör det tillsammans
och han har min rygg
o shit vad jag älskar dig trots att jag knappt vet vad orden betyder
o det vet jag typ inte ens idag, de gick för fort vi vände blad
från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av
det bästa sex jag haft i hela mitt liv
jag nästan nästan skäms över att säga det högt
ibland så, skippar vi snacket vi bara vet vad vi vill
de känns nästan överflödigt att använda rösten
okej
fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion 
vi åt och drack och grät och vi skrattade och vi kom ihop
som bästa vänner som har tagit det till nästa level
som bara hoppades men fick se vad som hände..

för du var bäst men kommer aldrig mer tillbaka
flyger iväg som ett pappersflygplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0