Tröttheeeten..

Jag är så jävla trött hela tiden. Vet inte vad det kan bero på. Värst var här om dagen, somnade klockan 8 .. !!!!
Och vaknade 10:30.. herreguud sovde gott gjorde jag iallafall.

Idag.. ? Ja idag vet jag inte vad det blir, kanske bio med älsklingen.. eller så något annat. Den som lever får se, haha.

Var nästan sugen på att ta några glas vin och dra ut och röja riktigt jävligt ikväll, men ev. blir det jobb om några timmar, en stund för de var några man kort. Är inte alls sugen på att jobba och hoppas att dem hittar någon annan för jag ställer bara upp idag om det verkligen, VERKLIGEn krisar.. känns som man aldrig är ledig och att man då gärna är ledig om man väl är det. Som idag!

Nä, så mycket mer att säga hade inte jag..

Men, heeöööres!
Over AND OUT!

I miss us <3

Kommentarer
Postat av: guLLinder

Jag saknar också oss :( <3

2010-08-13 @ 21:09:36
URL: http://gullinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0