Åh saknar riktiga vänner..

Saknar äkta riktiga vänner..
vet att jag har några. Som går att räkna på en hand och då behöver jag inte alla fingrarna heller.
En att nämna är Angelica Gullinder! En äkta jävla vän som alltid ställt upp.. som dock inte finns så nära mig och jag inte har möjlighet att träffa så ofta som jag vill!:(
Mellan oss står tiden stilla.. vi hade inet träffats på två månader senast vi sågs. Och just då kändes allt som vanligt, som att det gått en dag sen senast. Ja.. jag önskar jag hade dig mer nära vännen. Cuz i need you!
Vet ju att det pågått massa skitsnack om mig i de kretsar jag umgås i nu.. inga nämna och inga glömda heller.. men ni behöver inte tro att jag inte vet att ni snackar om mig.. det gör ont när man trodde att ni också var äkta.

spelar ingen roll om det var längesen eller inte huvudsaken är att jag vet att ni gjort det. Säg det till mig nästa gång och inte till varandra, ni borde ha växt ifrån det där nu tycker jag.

Vilket fall. Jobbade idag mellan 16 och 01. Som blev lite förlängt eftersom Robert var sjuk så fick JAG.(!?!?) göra grillarna.. jag har bara sett på en gång innan hur de ska gå till så jag fick improvisera litegranna.. men det gick bra även om det tog lite tid :) Stolt över mig själv :D

Kom hem och duschade och mys med hjärtat.. imorrn ska vi göra nått på dan innan jag ska jobba 20-0430.. fatta cäääsch jag ska ha nästa månad ;D men de mesta ska sparaas.

Jag vill ha tag i ett Green card :( Min livs jävla dröm nu (som jag byggt upp) Är att få flytta ifrån skitsverige till florida. Jag vill!!

aja.. ska iväg en sväöng med hjärtat mitt nu sen sova några timmar och PEPPA för sista dagen av jobb innan ledig söndag!!:) HÄRLIGT. Då ska jag och älskling njuta av varandra hela dagen, vi har avbytt varandra varje dag nu och bar ahunnit med några pussar varje dag :( hard..

Sov gottis !


Kommentarer
Postat av: pernilla

jag finns här

2010-08-27 @ 16:37:08
URL: http://thechapter.blogg.se/
Postat av: pernilla

jag finns här

2010-08-27 @ 16:37:51
URL: http://thechapter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0