jobbaat

Yees idag har jag jobbat, 14:30-23:30, som blev förlängt till 00 typ.. men de va rätt kul ändå för de var roligt folk som jobbade hela dagen.. kvällen var dock roligast haha!!
Jobbade med Milla och då blir de alltid galet haha !

Robban hämtade mig på jobbet så skjutsade han hem milla med, sen skulle han fjanta på o sladda....... moget =)
Sen åkte vi på statoil så jag fick handla cigg, eftersom sandra snodde min sista ..

nu ska jag plugga lite filosofi, eftersom imorgon(sitter inte ihop)bitti så ska jag och pilly plugga sönder!

Nu sitter robban och tjatar om att imorgon och bitti sitter ihop men de gör de inte ,.. sådeså
Nu ska jag iallafall börja plugza lite eller nåttt erik o smörgåsen först hihihi

Äh nu har jag fan inget mer o skriva, mer än att jag ska fiesta på tooorsdag :D

over'n out bitches!

I'll never be the same
If we ever meet again
Won't let you get away
If we ever meet again
This freefall's got me me so
kiss me all night,
don't ever let me go
Ill never be the same
if we ever meet again



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0