Om jag kunde vrida tillbaka tiden..

Ibland önskar jag att man kunde vrida tillbaka tiden och ändra alla saker man gjorde fel. Göra om, göra rätt.. såhär i efterhand iallafall. Jag har sagt till mig själv att aldrig ångra något med att lära sig av sina misstag, lära sig alla regler men bryta en del.
Jag önskar så jävla hårt ibland att alla kunde vara som jag tyckte att dom kunde vara.. jag förstår inte att det finns så otroligt mycket idioter i den här världen och jag önskar jag kunde göra mig av med alla.. då skulle det dock inte finnas särskilt många kvar.. jag lever efter den principen att jag tror inte på allt jag hör, och gör jag ett fel ser jag till att rätta till det direkt.. Hade folk varit lite mer skeptiska hade det fan varit mycket bättre.

Sen folk som driver med drömmar. Jag har stora drömmar. För mig är dom det och jag vill ju lyckas.. men att det inte är någon annan som tror på mig gör det jobbigt.. för jag vet att jag kan.

Jag har alltid haft svårt för att älska andra människor på rätt sätt, men nu har jag lärt mig, tack vare Robert hur man älskar på rätt sätt.. Man ska älska djupt och passionerat. Jag vet att jag kan bli sårad men det är ju det enda sättet att leva livet komplett på.. den största kärleken och största framgången innebär dom största riskerna.


"det bästa förhållandet är det där kärleken mellan två personer är större än behovet den ena har av den andra"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0