crash over me

Ja, idag är en såndär dag där man fullständigt känner sig överkörd.. men kan ju ha att göra med att jag håller på, eller är sjuk. Sjukt hängig. Men mår lite bättre nu så jag slipper sjukanmäla mig från jobbet imorgon, det var redan så många sjuka..

Ja idag jobbade jag 9-18 som igår, och de va helt okej ändå, för det var massa roligt folk som jobbade ! Och så mycket roligare när det inte är jäättemycket folk(som det iofs blev tillslut) och att man kan ha lite fun på jobbet ibland också. Trivs verkligen på donken, själva arbetet är väl inte det roligaste eller bäst betalda men skulle inte byta ut arbetskamraterna för nått i världen :D

När jag kom hem, dödstrött.. så ville Robert såklart hitta på något. Så vi åkte till birsta och handlade lite pasta så vi kunde laga middag. Jag somnade innan middagen ens var klar så han fick väcka mig.. somnade nästan vid köksbordet och somnade en stund till när jag kom upp. Vaknade när hjärtat åkte. Men snart är han tillbaka och åh vad vi ska mysa då! Kanske att man äntligen somnar i tid ikväll =) Skönt att få lite rutin på dagarna så man inte sover så jäkla länge! :)

Har hittat en riktig feelgodalldaylong låt :D strawberry avalanche med owl city=) hatar deras andra låtar men den var rätt bra!


åh lilla kissamissan =) ett tag sen nu detdär liten fis!





Ingen kattunge längre ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0