down in weight, please

Ja nu ska de tamefan gås ner i vikt här.. så less på fetjag så de är inte sant! =D
Så nu idag, ska de börjas. Ska äta sånnadär äckel nutrilett o äppelvinäger.. jepp.

tokless när byxorna börjar tajta på sig så jävla mycket..

Men jag ska inte kolla hur mycket ja gå ner utan jag slutar när jag tycker kläderna sitter bra igen :D

O så ska jag o älskling börja gå runt sidsjön varje dag.. fast vi har ju vart ut o gått två kvällar i rad nu så vi är
rätt duktig ;)

så jag ska ta den första nutrilett bajset nu, och en tablett med aminosyror så ..

märks de att ja är less :D haha

ska aif inte sluta förrän ja väger under 60 igen.. som jag lyckades göra förut. när ja var duktig med träningen -,- ska nog investera i ett årskort den här månaden, o verkligen använda de också :d haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0