...

Aa helgen har väl varit.. jävligt bra! :D
Fredagen så var jag ut.. förfestade hos Anna, sen åkte vi ner till datltoons o sjöng karaoke -,-
hoho, massa fylla blev de. Men de gick bra ändå.. avslutade kvällen på donken sen åkte jag hem med min
älskling :)
Vet dock inte hur roligt sällskap jag var.. -,-

Lördagen vaknade jag vid 2, käkade middag med sara o pierre samt lite spelande..
Sen jobbade jag 20-05. Var sådär lagomt glad när klockan var enligt sommartid 6 på morgonen.. så klockan 7 somnade jag kanske. Jag ahde tydligen vart lite sur imorse ;)

Men nu ska jag mysa massa med robban innan jag ska jobba.. jobbar både idag o imorn. Sen är ja ledig helt tisadg och jobbar onsdag.. sen tordsag blire hääzzela ;)
då blire nog en del fylla :S:S:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0