längesen?!

Ja, ojsan hoppsan här har de varit dött.
Här har vi iallafall hunnit med att få ett till tillskott i familijen, en liten tissetatt :)
Hon är såå mysig, dock namnlös än så länge. Hon sov mellan mig och Robert hela natten inatt, och vaknade imorse av att hon la sig rakt på mitt huvud och kurrade, samtidigt som att mina bhband var ruskigt intressanta.
¨
Nu ligger vi i sängen efter lite frukost, hon är så duktig och har lärt sig trappen och vart lådan och vart maten är. för äter gör hon hela tiden, vi fyllde upp hela skålen direkt så får hon äta lite när hon vill, en kattunge behöver ju massa mat så hon växer och blir stor.
Nu ligger hon under min haka och bara kurrar. Goa katt! Så glad att jag äntligen skaffade mig en katt, varför har jag aldrig gjort de tidigare ?! Känns som hon kommer bli lite bortskämd av Robert iallafall, när jag tittar bort så slinkar skinkbitar och annat ner har jag sett.

Jaja, en kattunge är nog de bästa som hänt mig efter RObert :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0