Jag älskar faktiskt dig

Nämen hallåsan bloggen. Har varit lite off på ett tag, samt att jag bloggat på annan ort.. hehe.
Sen är det ju en hel del studentplanerade för min del. Imorgon är alla tävlingarna, woho! Så imorgon ska man upp tidigt, för att orka med. :)
 

Vi har ett nytt litet tillskott i familjen med, en liten misse. Baileys ska hon få heta.. men jag kallar henne för Leifi. För hon ser ut som en liten Leifi. Så jäkla busig, gosig, duktig. Första dan så var det första hon gjorde att gå på lådan. Sen använder hon bara klösbrädan också, och hon äter som en häst.. bokstavligt talat. Hon pratar på som mamma sin också, och sover mellan mig och Robert varje natt. Och väcker oss varje morgon.. som att ha ett litet barn!

Här kommer massa bilder =)










Min fina älskling =)
Som jag älskar sådär toookmycket. Och jag kommer aldrig nånsin lämna honom, vi hade värsta bråket idag.. men jag har min såndär engångimånadenvecka och jag som i vanliga fall har mitt lilla humör.. har ännu värre nu. Lider med honom, han försökte vara så snäll och jag var som världens häxa.. tillslut blev han så lessen på mig så han åkte.. :( Men så kom han tillbaka med sushi. Sen städade han hela nedervåningen, diskade.. tvättade.

 Jag älskar han så jävla mycket !!! Han är verkligen mitt ljus i mörkret, jag är så glad att han är min, bara min. Thank you god for what i found..
Livet har bara känts som några timmar och man undrar fortfarande vad man ska bli när man blir stor. Det enda jag vet just nu är att det är med dig som jag vill bli gammal med.
Du är det seriöst bästa som har hänt mig.. (det känns som jag sagt det förut men aldrig menat det. Nu gör jag fan det.) Och jag kommer aldrig aldrig aldrig leva utan dig, aldrig lämna dig. (det känns som jag sagt det förut.. men nu menar jag det.)
Jag har gett dig en bit av mig själv Robert och det är mitt hjärta, jag ser nu när jag tittar tillbaka vilken idiot jag var. Idag kände jag hur det kändes att bara släppa taget. Tänk om du inte hade kommit tillbaka, jag inte hade fått hålla om dig igen.. nä usch det vill jag inte ens tänka på!

JAG ÄLSKAR DIG ROBERT HALLSTENSSON =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0