Ny desajn!

Kanske man kan börja skriva här igen då. Om man lyckas få något intresse för det.
Jag måste iallafall ha världens underbaraste pojkvän.. gjorde det i photoshop, men han gjorde det för hand medans jag låg och sov. försökte ta kort men de blev inte bra. Jag älskar dig Robert!


Det fick jag se imorse när jag klev upp, världens finaste älskling hade skrivit en lapp.. en väldigt lång lapp. Men det gjorde att jag gick som på små moln hela dagen.. och tårar. Att vara såhär älskad är underbart. Och att vara såhär kär. Och säker.
Precis hit har jag velat komma. Såhär långt har jag bara drömt om. Att verkligen få ha ett säkert förhållande. Även om jag som person är långt ifrån hel. Att jag fortfarande kan gråta mig till sömns på nätterna och att jag fortfarande kan vara elak mot mig själv så är jag långt ifrån vad jag var förut. Vissa saker har satt sina spår. Vissa syns på ytan. Men dom flesta ärren syns inuti. Ärren försvinner aldrig. Dom sitter där för att påminna en om misstagen man en gång gjorde för att man aldrig mer ska göra om dem. Och nu, när jag för en gångs skull har min psyke i god form tänker jag aldrig falla tillbaka. Jag kanske bara har klättrat ett steg uppåt. För mig spelar det ingen roll för den här gången har jag inte tagit något steg bakåt. Jag går bara uppåt, jag tittar mot toppen fortfarande och det är långt dit. Men jag ska dit. Med Robert bredvid mig och min underbara familj och vänner så hade det aldrig varit såhär, såhär fruktansvärt underbart..
jag trodde aldrig att jag skulle säga dethär.
Men jag älskar livet just nu.
Även fast det är så långt ifrån bra.

Men det kommer bli.. jag vet det. Jag hoppas det.
Ja nu sitter man här och bölar igen haha..
Men det är av lycka för en gångs skull..

För Robert Hallstensson du är den människa, som räddade mig från botten. Tvinga mig upp och lät mig få vara ledsen då jag behövde. Men du lät mig inte backa ett steg bakåt. Du drar mig framåt och det är för oss jag får motivationen och viljan att kämpa mig vidare.

Jag älskar dig, villkorslöst och gränslöst. Var du än befinner dig så är jag ändå med dig heeela tiden. DU är i mina tankar hela tiden och du lämnar aldrig mig.. vi skulle kunna vara ifrån varandra i flera evigheter. När vi är ifrån varandra står tiden stilla. Jag älskar dig. 
 
JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET !! :')

Kommentarer
Postat av: S

Det är väl härligt att känna så Stina? :-)

2010-08-12 @ 18:04:10
URL: http://krysset.bloggplatsen.se
Postat av: Stina

Ja det är det :D

2010-08-12 @ 21:26:51
Postat av: pilli

jag började småtjuta lite när jag läste de där :D haha

2010-08-12 @ 21:33:33
URL: http://thechapter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0